P-Direkt streeft naar tevreden gebruikers en werknemers. Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Heeft u een klacht over onze dienstverlening of bent u het ergens niet mee eens? Laat het ons dan weten. Wij doen er alles aan om het probleem op te lossen en om onze dienstverlening te verbeteren.
Hoe kunnen gebruikers klachten indienen?
Hieronder staat de procedure die P-Direkt hanteert bij klachten:
- De gebruiker stelt een vraag aan het contactcenter P-Direkt.
- Ontstaat er een klacht over de afhandeling van deze vraag? Dan neemt de gebruiker daarover telefonisch of per e-mail contact op met het contactcenter.
- Biedt dit geen uitkomst? Dan kan de gebruiker zijn of haar klacht indienen via het contactformulier in het P-Direktportaal. Voor het openen van het P-Direktportaal moet de gebruiker ingelogd zijn op het werkaccount (de Digitale Werkplek Rijk).
- Bij het indienen van de klacht vermeldt de gebruiker op het contactformulier het registratieactiviteitnummer, de datum van het laatste contactmoment en/of de laatste herinnering en eventueel de naam van de behandelaar.
-
De gebruiker krijgt binnen 5 werkdagen een reactie van ons.