Ga direct naar de inhoud Ga naar de inhoudsopgave

Dit artikel hoort bij: Producten- en dienstengids P-Direkt 01

Producten- en dienstengids P-Direkt 01, vrijdag 22 december 2017

E-mail: info@p-direkt.nl

Colofon

Cookies

Toegankelijkheid

Deel dit artikel Facebook Twitter LinkedIn

Naar de Inhoudsopgave
  • Inhoudsopgave

  • Kiosk van Producten- en dienstengids P-Direkt
  • coverpagina Producten- en dienstengids P-Direkt 01
  • Inleiding

    Dit is de Producten- en dienstengids (PDG) van P-Direkt, de Shared Service Organisatie voor gemeenschappelijke...

  • KPI's

    P-Direkt stuurt op KPI's

    Wij rapporteren elk kwartaal aan het bestuurlijk overleg over onze dienstverlening door middel van KPI’s (kritieke...

  • Over het contactcenter

    Over het contactcenter

    Iedereen kan voor vragen terecht bij het contactcenter. Gebruikers kunnen op verschillende manieren contact met...

  • P-Direkt website

    Over het Rijksportaal Personeel en p-direkt.nl

    Rijksportaal is het rijksbrede intranet voor alle rijksambtenaren. Personeel is één van de hoofdrubrieken op het...

  • Beschikbaarheid systemen

    De beschikbaarheid van de systemen

    U leest hier alles over de beschikbaarheid van de systemen op werkdagen tijdens werktijden.

  • Mutatieopdrachten

    Zo verwerken wij mutatieopdrachten

    P-Direkt verwerkt mutatieopdrachten en collectieve mutaties via het P-Direktportaal.

  • Salarissen

    Zo verwerken wij salarissen

    Wij verzorgen de salarisverwerking van alle aangesloten ministeries.

  • Rapporten

    Rapporten

    Wij zijn verantwoordelijk voor het leveren van data vanuit SAP-HR.

  • Interfaces

    Interfaces

    Een belangrijk deel van de activiteiten is gericht op interfacemanagement, met andere woorden het plannen, uitvoeren en monitoren van koppelingen tussen verschillende systemen en het SAP HR systeem.

  • Twee collega's van het contactcenter van P-Direkt bekijken de planning voor het leveren van producten

    Dataplanning leveren van producten

    Een overzicht van de planning voor salarisbetaling en uiterste aanleverdata van mutaties.

  • Klachten

    Klachten

    P-Direkt streeft naar tevreden gebruikers en werknemers. Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Heeft u een klacht over onze...

  • Diensten buiten portaalproces

    Onze diensten buiten het portaalproces

    Hier vindt u een overzicht van de diensten buiten het portaalproces.

  • Lange tafel met cursisten in een trainingslokaal

    Volg onze trainingen

    Bent u manager en wilt u meer weten over uw taken in het P-Direktportaal? Volg dan een van onze groepstrainingen....

  • Colofon

  • Vorige Volg onze trainingen