Iedereen kan voor vragen terecht bij het contactcenter. Gebruikers kunnen op verschillende manieren contact met ons opnemen.

In welke gevallen kunnen gebruikers contact met ons opnemen?

In de volgende gevallen kunnen gebruikers contact opnemen met een medewerker van het contactcenter:

  • Als de gebruiker hulp nodig heeft om het P-Direktportaal te gebruiken.
  • Als de gebruiker vragen heeft over de administratieve verwerking van wet- en regelgeving.
  • Als de gebruiker vragen heeft over het salaris.

Hoe nemen gebruikers contact met ons op?

Vragen stellen of storingen melden kan op de volgende manieren:

  • met het contactformulier op het P-Direktportaal;
  • door ons een e-mail te sturen: contactcenter@p-direkt.nl;
  • door ons te bellen: 088 0200 800;
  • door ons een brief te sturen:

P-Direkt
Postbus 2001
2500 EA Den Haag

Wanneer kunnen gebruikers contact met ons opnemen?

Het contactcenter is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 uur en 22.00 uur, behalve op nationale feestdagen (volgens de richtlijnen van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties).

Wij streven ernaar om gebruikers op dezelfde wijze te beantwoorden. Dus bijvoorbeeld via e-mail als de gebruiker ons een e-mail stuurt.

Wanneer kunnen gebruikers antwoord verwachten?

Bij een vraag per contactformulier, e-mail of post nemen wij het volgende dagdeel contact met de gebruiker op.

Wij handelen 90% van de vragen binnen 5 werkdagen af. Dat is de afgesproken oplostijd.

Aanvullende dienstverlening: het HR-loket

Iedereen kan voor zijn of haar vragen terecht bij het contactcenter. Voor een aantal professionals per ministerie biedt P-Direkt extra dienstverlening via het HR-loket.

Het HR- loket biedt HR-professionals de mogelijkheid om van gedachten te wisselen over bijzondere zaken, portaalgerelateerde vragen en processen die niet via de gangbare werkwijze opgepakt kunnen worden. Het doel is gezamenlijk te zoeken naar een oplossing. Het ministerie geeft de namen van de HR-professionals door aan P-Direkt. Via het contactcenter geeft de HR-professional aan te willen sparren met het HR-loket. Een specialist van P-Direkt neemt dan contact op met de HR-professional.