Wilt u contact met ons opnemen, maar u weet niet goed met welke vragen u terecht kunt? Ook leest u hier wanneer u contact met ons kunt opnemen en op welke manieren.

Wanneer kunt u contact met ons opnemen? 

In de volgende gevallen kunt u contact opnemen met een medewerker van P-Direkt bij het contactcenter:

  • Als u hulp wilt om het P-Direktportaal te gebruiken.
  • Als u vragen heeft over de administratieve verwerking van wet- en regelgeving.
  • Als u vragen heeft over het salaris.

Hoe neemt u contact met ons op?

Vragen stellen of storingen melden kan op verschillende manieren:

P-Direkt
Postbus 20011
2500 EA Den Haag

Bereikbaarheid

Het contactcenter is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 uur en 22.00 uur. Behalve op nationale feestdagen (volgens de richtlijnen van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties). 

Als dat kan, krijgt u op dezelfde manier een antwoord van ons. Dus bijvoorbeeld via e-mail als u ons een e-mail stuurt.

Stelt u een vraag? Dan nemen we het volgende dagdeel contact met u op. 

Wij handelen 90% van de vragen binnen vijf werkdagen af. Dat is de afgesproken oplostijd.