Wij bieden gebruikers van het P-Direktportaal online ondersteuning. Dit betekent dat wij kunnen meekijken op het scherm van de gebruiker. Daarvoor nemen wij deel aan een online ‘vergadering’. U deelt dan de websessie naar het portaal met ons. We starten deze vergadering in een aparte sessie.

Stuur ons uw klacht

Wij streven naar tevreden gebruikers en werknemers. Maar natuurlijk kan er altijd iets mis gaan. Bent u het ergens niet mee eens? Heeft u een klacht? Dan doen wij er alles aan om uw klacht op te lossen én om onze dienstverlening te verbeteren.

Zo dient u uw klacht in

Dien uw klacht in via de klachtenbutton in het P-Direktportaal voor klachten van gebruikers.

Volg deze stappen:

  • U meldt uw vraag eerst bij het contactcenter P-Direkt.
  • U heeft minimaal één keer een herinnering gestuurd (schriftelijk of telefonisch).
  • U zet, bij het indienen van de klacht op het contactformulier het activiteitnummer, de datum waarop u de laatste herinnering heeft gestuurd en eventueel de naam van de behandelaar.

Stuurt u ons een klacht? Dan krijgt u binnen vijf werkdagen een reactie.