Voor 2015 heeft P-Direkt een aantal doelstellingen geformuleerd.

Doelstellingen van 2015

We hadden ons tot doel gesteld dat iedereen ook in 2015 zou kunnen vertrouwen op de dienstverlening van P-Direkt. Wij hebben ook in 2015 gestuurd op het leveren van de dienstverlening volgens onze servicelevels. Het is gelukt de in 2014 behaalde 7 te behouden en te verstevigen. De managers waarderen de dienstverlening ook eind 2015 met een 7!

Gebruikerstevredenheid

Speerpunten van 2015

Daarnaast waren onze speerpunten voor 2015:

  • Verder verbeteren van de dienstverleningsketen via het programma Optimaal verbinden;
  • Verder verbeteren van de kwaliteit en efficiency van onze huidige dienstverlening;
  • Vernieuwen en ontwikkelen van de dienstverlening, waarvan de Gesprekscyclus Rijk en RIdM de belangrijkste zijn;
  • Samen met andere SSO’s werken aan meer integrale bedrijfsvoering.