De belofte die wij aan onze gebruikers doen is: P-Direkt, zelf geregeld!

Voor de gebruiker betekent dit:

  • Ik kan zelf direct mijn P-zaken regelen wanneer het mij uitkomt (zelfbediening ook buiten kantooruren);
  • In het P-Direktportaal kan ik gemakkelijk mijn P-zaken regelen; ik word geattendeerd op openstaande taken en ik kan mijn weg vinden in het P-Direktportaal;
  • Ik zorg zelf voor interne afstemming (vertrouwen en eigen verantwoordelijkheid);
  • Wanneer ik vragen heb raadpleeg ik het Rijksportaal Personeel of het contactcenter, waar een medewerker mij op weg helpt en zo nodig met mij meekijkt;
  • Op Rijksportaal Personeel kan ik snel de juiste informatie vinden over arbeidsvoorwaarden en rechtspositie en word ik op de hoogte gehouden over actuele ontwikkelingen die betrekking hebben op mijn P-zaken;
  • In contact met P-Direkt denkt P-Direkt met mij mee;
  • De kanalen die ik gebruik zijn naadloos op elkaar aangesloten;
  • Ik krijg vanuit P-Direkt proactief informatie op momenten dat het voor mijn P-zaken relevant is.